Tijd om te gaan! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Lisse - Gambia - WaarBenJij.nu Tijd om te gaan! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Lisse - Gambia - WaarBenJij.nu

Tijd om te gaan!

Door: Tom Citroen

Blijf op de hoogte en volg Lisse - Gambia

11 Juli 2014 | Nederland, Schiphol

Het is zover! Na maanden van voorbereiding vertrekken Amanda van der Heiden, Corina Groeneveld, Daniël Poot, Danny Buitenhuis, Gert Haasnoot, Jinte Cheung, Tom en Joey Citroen, Joghem Bloem, Lydia Reinders, Madelinde Augustinus, Ruben en Rebecca Gjaltema, Ruben Buijserd, Timo Tijssen en Thijs Stevens onder begeleiding van Henk Reinders en Helma en Eric Citroen vandaag voor drie weken naar Gambia om een school te bouwen.

Om 15.15 uur vertrekken we vanaf Schiphol en na een korte tussenlanding op de Kaapverdische Eilanden zullen we om 22.10 uur plaatselijke tijd (in Gambia is het twee uur eerder) landen in Banjul, de hoofdstad van Gambia.

Hoewel de stabiliteit van het internet in Gambia soms te wensen overlaat, willen we proberen om hier iedere dag een blog te plaatsen. Reageer gerust! De reacties worden elke avond aan de Gambiagroep voorgelezen. En dat kan veel doen na een dag hard werken in de brandende zon!

Tot over drie weken!

• 11 Juli 2014 - 10:58

Pieter Van Dommele:

succes! doe voorzichtig gezond weer terug

• 11 Juli 2014 - 10:59

Mylène:

Lieve mensen van de Gambia-Reis,

Heel veel succes, plezier, leut en goede tijden, maar vooral; beleef een prachtige ervaring in Gambia!!

• 11 Juli 2014 - 14:32

Trijni:

Goeie reis allemaal!

• 11 Juli 2014 - 16:29

Conny:

Een heel goede tijd daar gewenst !
    Leuk om af en toe wat te horen van jullie.

• 11 Juli 2014 - 20:44

Wilma Sinke:

Wat een uitdaging, een goede reis, een fijne tijd en veel plezier met elkaar. groetjes uit Yerseke

• 16 Juli 2014 - 17:20

Sophia Guldemond:

Een goed en interessant verslag van jullie eerste dagen. Hou vol. wij kijken uit naar jullie berichten. Heel veel succes.

Lisse - Gambia

Hallo allemaal, Wij zijn een groep jongeren tussen de 16 en 25 jaar die aankomende zomer naar Gambia gaan om daar aan een school te werken. Het is de bedoeling dat wij in drie weken tussen 11 juli en 1 augustus één heel lokaal zullen bouwen voor de kinderen/jongeren daar in Gambia (Faraba). Hier zullen wij proberen om dagelijks een update geven over de stand van zaken!

Actief sinds 03 Juni 2014